Mi-4

PANORAMA        DETAIL

 COCKPIT             WEAPON

HuAF Mi-4

NON HUNGARYAN Mi-4

PANORAMA        DETAIL

 COCKPIT  WEAPON

 

H:  A közölt adatok változhatnak, kiegészítő információkat szívesen fogadok e-mailben.

E:  The data found here can be changed, any additional information is welcome via e-mail.

Mi-4           27, 28, (-in HuAF service officially, -a magyar repülőcsapatoknál szolgálatban hivatalosan)

Mi-4           (29, 30,)  (These 2 Mi-4 did not come with 27 and 28, because of technical problems. They  have newer flown in Hungary)
                                   (A 2 utóbbi Mi-4-es helikopter nem érkezett a 27 és 28-as oldalszámúval együtt műszaki meghibásodás miatt,
soha nem  repültek Magyarországon, magyar lajstromot nem festettek rá.

Mi-4            XX,           In 1958, after the crash of '27 and 28' the plane have arrived from the USSR. Because a technical problem  it had 1 experimental flight. Later it was changed with Poland, for a MiG-15 BUTI.

 (1958-ban a 27-es és 28-as gép megsemmisülése után érkezett ez a gép Szovjetunióból. Műszaki meghibásodás miatt csak egy kísérleti repülést végzett. Később Lengyelországgal elcseréltük  egy MiG-15 BUTI repülőre.)

 

Mi-4            XX           The only Mi-4 helicopter in Hungary can be found in Szolnok. We got it in 1980 from Germany, to exhibit it.

                                     A jelenleg egyetlen Mi-4-es helikopter Szolnokon található hazánkban, melyet az NDK-ból  kaptunk múzeumi, kiállításí célra 1980-ban.

A fenti adatok egy része, valamint az archív képek Gibás Andor kutató munkájának köszönhetőek. Hozzájárulásával osztom meg Önökkel.

The data above and the archive pictures are thanks to Andor Gibas's researching work. I share them with you with his consent.