|
H: A közölt adatok változhatnak, kiegészítő információkat szívesen fogadok e-mailben.
E: The data found here can be changed, any additional information is welcome via e-mail.
Mi-4 27, 28, (-in HuAF service officially, -a magyar repülőcsapatoknál szolgálatban hivatalosan)
Mi-4 (29,
30,) (These 2 Mi-4 did not come with 27 and 28, because of technical
problems. They have newer flown in Hungary)
(A 2
utóbbi Mi-4-es helikopter nem érkezett a 27 és 28-as oldalszámúval együtt műszaki meghibásodás miatt,
soha nem repültek
Magyarországon, magyar lajstromot nem festettek rá.
Mi-4 XX, In 1958, after the crash of '27 and 28' the plane have arrived from the USSR. Because a technical problem it had 1 experimental flight. Later it was changed with Poland, for a MiG-15 BUTI.
(1958-ban a 27-es és 28-as gép megsemmisülése után érkezett ez a gép Szovjetunióból. Műszaki meghibásodás miatt csak egy kísérleti repülést végzett. Később Lengyelországgal elcseréltük egy MiG-15 BUTI repülőre.)
Mi-4 XX The only Mi-4 helicopter in Hungary can be found in Szolnok. We got it in 1980 from Germany, to exhibit it.
A jelenleg egyetlen Mi-4-es helikopter Szolnokon található hazánkban, melyet az NDK-ból kaptunk múzeumi, kiállításí célra 1980-ban.
A fenti adatok egy része, valamint az archív képek Gibás Andor kutató munkájának köszönhetőek. Hozzájárulásával osztom meg Önökkel.
The data above and the archive pictures are thanks to Andor Gibas's researching work. I share them with you with his consent.